Csilla Biró
Miesto pôsobenia: Dunajská Streda
Škola: Gymnázium Ármina Vámbéryho s VJM
Téma, s ktorou pracuješ: kyberšikanovanie, nenávistné prejavy, sociálne siete
Pozícia v programe digiPEERS: tvorkyňa vzdelávacieho obsahu
Niečo o sebe: Ahojte! Volám sa Csilla , študentka Gymnázia Ármina Vámbéryho , a vstúpila som sa digiQ , aby som spoznala svoje vlastné schopnosti a rozvíjal ich. Veľmi ma zaujíma tento program, a som veľmi šťastná za to, že sa môžem zúčastniť 😀 á
Viktor Štefunko
Miesto pôsobenia: Prievidza, Trenčiansky Kraj
Škola: Piaristická Spojená Škola Františka Hanáka Prievidza, 1. ročník odbor Multimédiá
Téma, s ktorou pracuješ: digitálna rovnováha
Pozícia v programe digiPEERS: lektor
Niečo o sebe: Motivuje ma pomáhať mladým ľuďom aj v online sfére, pretože často vidím, že veľa času trávia na internete. Tým, že sa venujem športu, chcel by som poukázať na to, že voľný čas sa dá stráviť aj pozitívnejšie.
Natalia Vlniešková
Miesto pôsobenia: Prievidza , Trenčiansky kraj
Škola: Piaristického gymnázia v Prievidzi, 3. ročník
Téma, s ktorou pracuješ: kyberšikanovanie
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Venujem sa vytrvalostnému jazdectvu na koňoch.
Motivovala ma možnosť pomôcť deťom v oblasti kyberškany , ktorá je teraz aktuálna. Mnoho detí sa s tým stretáva a treba ich o tom edukovať. Zároveň získam nové informácie a verím , že táto skúsenosť mi pomôže v ďalšom štúdium VŠ.
Miroslav Prokop
Miesto pôsobenia: Prešov
Škola: Gymnázium Jána Adama Raymana Prešov, 3. ročník
Téma, s ktorou pracuješ: nenávistné prejavy
Pozícia v programe digiPEERS: lektor
Niečo o sebe: Mojou motiváciou na pôsobenie v programe je snaha spraviť z online sveta krajšie miesto, kde sa každý cíti komfortne a môže byť sám sebou.
Miriam Mosorjáková
Miesto pôsobenia: Stará Ľubovňa, Prešovský kraj
Škola: Gymnázium Terézie Vansovej, Stará Ľubovňa; 5. ročník (osemročné štúdium)
Téma, s ktorou pracuješ: kritické myslenie
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Mojimi voľnočasovými aktivitami sú napríklad volejbal, folklórny tanec a jazyky, ktoré ma udržujú v aktívnom spôsobe života. Mojou najväčšou motiváciou je vízia do budúcna, ako mi môže práve digiPEERs pomôcť v komunikácii s ľuďmi a prezentáciami pred študentmi. Ešte stále si uvedomujem, aké je ťažké zaujať mladých ľudí v dôležitých témach, preto si to chcem vyskúšať na vlastnej koži, čo je pre mňa motiváciou, ale aj miernou obavou.
Katarína Badžanová
Miesto pôsobenia: Prešov, Prešovský kraj
Škola: Gymnázium Jána Adama Raymana, Prešov, Septima A
Téma, s ktorou pracuješ: nenávistné prejavy
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Venujem sa rovesníckemu vzdelávaniu v oblasti IT bezpečnosti a korektných vzťahov na školách. Program DigiPEERS mi priniesol skvelý kolektív ľudí a možnosť ďalej rozvíjať svoje poznatky o bezepčnosti a pohode v online priestore. Mojou motiváciou byť aktívnou členkou tohto programu je zlepšovanie sa v prezentovaní samej seba a odovzdávanie užitočných inofrmácií mojim rovesníkom. Medzi moje záľuby patrí maľovanie, pečenie a spoznávanie sveta IT.
Dorotea Šoltésová
Miesto pôsobenia: Bratislava
Škola: Bilingválne gymnázium, Spojená škola svätej rodiny, 3.ročník
Téma, s ktorou pracuješ: kritické myslenie, sociálne siete
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Ahoj volám sa Dorotea a mám 16 rokov. Milujem divadlo, ktoré ma baví od detstva. Divadlo navštevujem veľmi často a verím, že divadlo má jedinečnú schopnosť spájať ľudí a ukazovať nové perspektívy a chcela by som jeho krásu, atmosféru a hodnotu priblížiť aj mojim rovesníkom. Taktiež už tretí rok robím animátorku na táboroch a vediem svoje vlastné stretko s tretiačkami. Mojou motiváciou byť v programe digiPEERS je tiež vzdelávať sa v digitálnom svete a vzdelávať ostatných zaujímavými a interaktívnymi spôsobmi.
Lora Kohút
Miesto pôsobenia: Dunajská Streda
Škola: Gymnázium Ármina Vámbéryho, 2. ročník
Téma, s ktorou pracuješ: kritické myslenie
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Považujem sa za veľmi aktívneho človeka, rada sa zapájam do rôznych programov a príležitostí. Dôležité je pre mňa aj rozširovanie vedomostí a dobrovoľníctvo.
Zsombor Nagy
Miesto pôsobenia: Dunajská Streda, Trnavský kraj
Škola: Gymnázium Ármina Vámbéryho s VJM, Dunajská Streda
Téma, s ktorou pracuješ: sociálne siete, digitálna rovnováha
Pozícia v programe digiPEERS: tvorca vzdelávacích hier a ďalších materiálov
Niečo o sebe: Rád vytváram hry, mám rád programovanie. Program sa mi zapáčil, lebo si myslím, že neformálne vzdelávanie má budúcnosť. Rád by som sa naučil niečo o teórrii vytvárania hier. Program ma môže ako osobnosť posunúť.
Karolína Vavrová
Miesto pôsobenia: Zlaté Moravce, Nitriansky kraj
Škola: Gymnázium Janka Kráľa, 3. ročník
Téma, s ktorou pracuješ: digitálna rovnováha
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Čítanie, kreslenie, stráženie detí, počúvanie hudby workshopy a aktivity ma motivujú pokračovať a zlepšovať sa.
Simona Fidermáková
Miesto pôsobenia: Stará Ľubovňa, Prešovský kraj
Škola: Gymnázium Terézie Vansovej Stará Ľubovňa, 5. ročník (osemročné štúdium)
Téma, s ktorou pracuješ: sociálne siete
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Športového ducha mi v mojom voľnom čase prináša folklórny tanec a spoločenské športové aktivity s blízkymi. Medzi moje záľuby patria aj také, ktoré mi pomáhajú udržiavať rovnováhu medzi vedomosťami a spoločenskými vzťahmi. Mojou motiváciou je práca a zdokonaľovanie seba samej vďaka vzdelávaniu a prednášaniu. Uvedomujem si, aký význam má digitálny svet aj pre budúcnosť a že nové vedomosti nie sú zbytočné. Zlepšenie komunikácie a prednášania formou vzdelávania znie, ako moja nová výzva.
Sofia Slivoňová
Miesto pôsobenia: Bratislava
Škola: Nemeckého bilingválneho gymnázium; Spojená škola svätej rodiny, Gercenova, 3.ročník
Téma, s ktorou pracuješ: kritické myslenie
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Venujem sa atletike, konkrétne behu na 800-3000m. Takisto chodím rada plávať a rada trávim čas s rodinou. Do programu som sa zapojila, pretože mi to príde ako skvelá príležitosť na získanie nových skúseností, zručností či zážitkov. Sama som zvedavá, kam ma tento program môže ako osobnosť posunúť.
Karin Špinerová
Miesto pôsobenia: Bratislava
Škola: Obchodná akadémia Račianska, 2. ročník
Téma, s ktorou pracuješ: kyberšikanovanie
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Vo voľnom čase rada čítam knihy, ktoré mi otvárajú nové obzory a prinášajú inšpiráciu. Okrem toho sa venujem športu – behanie a cvičenie vo fitku mi pomáhajú udržiavať sa v kondícii a zároveň si pri nich dokonale vyčistím hlavu. Otužovanie je pre mňa nielen spôsob, ako posilniť imunitu, ale aj výzva, ktorá mi pripomína, že dokážem prekonať sama seba. Mojou motiváciou byť súčasťou tohto programu je túžba pomáhať ľuďom, pričom zároveň vidím príležitosť rozvíjať svoje znalosti a schopnosti, aby som mohla byť ešte užitočnejšia a efektívnejšia v tom, čo robím.
Lívia Šturcová
Miesto pôsobenia: Bratislava
Škola: Evanjelicke lýceum, gymnázium, 1. ročník
Téma, s ktorou pracuješ: sociálne siete
Pozícia v programe digiPEERS: lektorka
Niečo o sebe: Rada pracujem s ľuďmi a to mi digiPEERS dovoľuje, a ešte k tomu vzdelávam o téme ktorá je podľa mňa v dnešnej dobe pre každého dôležitá. To mi dáva najväčšiu motiváciu.